Rejestr zmian

Menu przedmiotowe / Ochrona środowiska i gospodarka odpadami / Program usuwania odpadów zawierających azbest z terenu Powiatu Nowosądeckiego

Aktualizacja akapitu
2019-05-24 12:23:52
Bożena Dąbrowska
Treść:

Informacja nt. realizacji
„Programu usuwania odpadów zawierających azbest z terenu Powiatu Nowosądeckiego”

 

Program usuwania odpadów zawierających azbest z terenu Powiatu Nowosądeckiego realizowany przez powiat od 2001 r. został opracowany i wdrożony ze względu na narastający problem bezpiecznego dla środowiska i kosztownego procesu unieszkodliwiania tych niebezpiecznych odpadów.


Cel programu ukierunkowany jest na pomoc w usuwaniu odpadów zawierających azbest, polegającą na odbiorze tych odpadów z terenu nieruchomości należących do wnioskodawców (prywatni mieszkańcy, stowarzyszenia, placówki oświatowe), tj. pokrycie kosztów pakowania, załadunku, transportu i przekazania do unieszkodliwienia odpadów zaw. azbest na składowisko odpadów niebezpiecznych.

Zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych Zarząd Powiatu corocznie ogłasza przetarg nieograniczony na wyłonienie wykonawcy, który będzie zajmował się powyższym zadaniem. Jedynym kryterium wyboru oferty jest cena usunięcia i  termin przekazania do unieszkodliwienia 1 tony odpadów.


Mieszkańcy powiatu mogą bezpłatnie pozbyć się odpadów zaw. azbest i otrzymują dokumenty świadczące o należytym ich unieszkodliwieniu.

Zgodnie z „Krajowym planem usuwania wyrobów zawierających azbest” termin rozwiązania problemu unieszkodliwiania odpadów zawierających azbest powinien nastąpić przed 2032r.

Kontakt w sprawie realizacji wniosków o usunięcie odpadów zaw. azbest: Teresa Fałowska. Kontakt pod numerem telefonu: 18 41 41 635, fax. 18 41 41 700


Nowy Sącz, dn. 26.04.2017r.

 

 

Pliki:
wniosek_azbest_2018_projekt_rmpo_-_nowy.pdf
Wniosek

uchwala_1187.pdf
Treść informacji

regulamin_realizacji_programu_usuwania_odpadow_zawierajacych.pdf
treść regulaminu
wstecz
redaktor: Bożena Dąbrowska
data publikacji: 2008-06-26 | 09:34