Sprawy - karta usług - BIP Starostwa Powiatowego w Nowym Sączu

Sprawy - karta usług

Wydział: Zespół ds. Kontroli i Analiz
Grupa tematyczna: Skargi i wnioski

Przyjmowanie skarg i wniosków [KA-1]

  • 1. Forma wykonania usługi

    Przyjmowanie skarg i wniosków:

    - skargi i wnioski mogą być wnoszone pisemnie, telegraficznie lub za pomocą dalekopisu, telefaksu, poczty elektronicznej, a także ustnie do protokołu (w protokole zamieszcza się datę przyjęcia, imię i nazwisko, adres osoby zgłaszającej, zwięzły opis treści sprawy. Protokół po sporządzeniu, odczytaniu jest podpisywany przez skarżącego i urzędnika, który go sporządził).

  • 2. Podstawa prawna wykonania usługi

    1. Kodeks postępowania administracyjnego z dnia 14 czerwca 1960 r. ( tekst jednolity Dz.U. z 2016 r. poz. 23).

    2.Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002 r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków (Dz.U. Nr 5, poz. 46).

  • 3. Wymagane dokumenty

    Pismo zawierające : imię i nazwisko, adres, treść skargi lub wniosku, podpis.

  • 4. Opłaty związane z wykonaniem usługi

    Nie podlega opłacie

  • 5. Maksymalny termin wykonania usługi:

    - bez zbędnej zwłoki,

    - w terminie 7 dni skargi przekazane do załatwienia innym organom według ich właściwości,

    - pozostałe skargi i wnioski w terminie 1 miesiąca,

    - skargi i wnioski wymagające szczególnego rozpatrzenia w terminie 2 miesięcy.

  • 6. Tryb odwoławczy

    Wojewódzki Sąd Administracyjny

  • 7. Uwagi

    1. Skargi i wnioski nie zawierające imienia i nazwiska ( nazwy) oraz adresu wnoszącego pozostawia się bez rozpoznania.

    2. Jeżeli z treści skargi lub wniosku nie można należycie ustalić ich przedmiotu, wzywa się wnoszącego skargę lub wniosek do złożenia, w terminie 7 dni od daty otrzymania wezwania, wyjaśnienia lub uzupełnienia, z pouczeniem, że nie usunięcie tych braków spowoduje pozostawienie skargi lub wniosku bez rozpoznania.

  • 8. Nazwa komórki organizacyjnej urzędu

    Zespół ds. Kontroli i Analiz

  • 9. Imię i nazwisko dyrektora komórki organizacyjnej urzędu

    Monika Twardowska – Kierownik Zespołu ds. Kontroli i Analiz

  • 10. Imiona, nazwiska i stanowiska osób wykonujących usługę

    Monika Twardowska – Kierownik Zespołu ds. Kontroli i Analiz, tel. 18 41-41-801, II p., pokój: 301

wstecz
redaktor: Bożena Dąbrowska
data publikacji: 2016-09-22 | 11:20
data ostatniej modyfikacji: 2017-03-29 | 09:23