Sprawy - karta usług

Wydział: Zespół ds. Gospodarki Nieruchomościami
Grupa tematyczna: Nieruchomości

Zgoda na wejście w teren Skarbu Państwa lub Powiatu [GB-N16]

  • 1. Forma wykonania usługi

    Pisemna zgoda organu (przedstawiciela Skarbu Państwa lub Powiatu) lub umowa poprzedzająca ustanowienie służebności przesyłu.

  • 2. Podstawa prawna wykonania usługi

    1. Ustawa z dnia 23.04.1964 r. Kodeks Cywilny (Dz. U. z 2014 roku, poz.121 z późn. zm.)

    2. Ustawa z dnia 21.08.1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2014 r. poz. 518 z późn. zm.).

    3. Art. 46 ust.1 ustawy z dnia 8.06.1990 r. o samorządzie gminnym (Dz.U. z 2013 poz. 594 z późn. zm).

  • 3. Wymagane dokumenty

    1. Wniosek zainteresowanego.

    2. Mapa sytuacyjna z naniesionym projektem przebiegu uzbrojenia terenu.

    3. Protokół Zespołu Uzgadniania Dokumentacji.

  • 4. Opłaty związane z wykonaniem usługi

    Zwolnione z opłaty skarbowej.

    W przypadku ustanowienia służebności przesyłu wszelkie koszty związane z postępowaniem (dokumentacja geodezyjna, wycena nieruchomości, opłaty notarialne itp.) ponosi wnioskodawca.

  • 5. Maksymalny termin wykonania usługi

    2 miesiące

  • 6. Tryb odwoławczy

    Nie przysługuje

  • 7. Uwagi

    Brak

  • 8. Nazwa komórki organizacyjnej urzędu

    Zespół ds. Gospodarki Nieruchomościami

    Siedziba:

    ul.  Strzelecka 1

    33-300 Nowy Sącz

    II piętro

    Telefon: 18 41-41-865

    E-mail: powiat@nowosądecki.pl

    Godziny pracy: poniedziałek 8:00 – 16:00, wtorek-piątek: 7:30 - 15:30

  • 9. Imię i nazwisko dyrektora komórki organizacyjnej urzędu

    Alicja Lichoń

  • 10. Imiona, nazwiska i stanowiska osób wykonujących usługę

    Mgr inż. Daniel Kulak - Inspektor, tel. 18 41-41-865, e-mail: dkulak@nowosadecki.pl, pokój: 305

wstecz
redaktor: Bożena Dąbrowska
data publikacji: 2016-09-22 | 11:20
data ostatniej modyfikacji: 2024-03-01 | 14:09