Biuro Obsługi Teleinformatycznej - BIP Starostwa Powiatowego w Nowym Sączu

Biuro Obsługi Teleinformatycznej

Dyrektor Wydziału:

Kompetencje i zadania:
 Do podstawowych zadań wydziału należy:

Do podstawowych zadań Biura należy:

  1. koordynacja działań z zakresu informatyzacji Starostwa oraz ochrony programów użytkowych,
  2. opracowanie i realizacja planów finansowych dotyczących informatyzacji Starostwa,
  3. zarządzanie technologiami informatycznymi,
  4. bieżąca obsługa systemów informatycznych,
  5. utrzymanie i obsługa techniczna infrastruktury informatycznej Starostwa,
  6. administrowanie sieciami teleinformatycznymi,
  7. administrowanie dostępem do zbiorów danych w systemach informatycznych,
  8. administrowanie programami komputerowymi,
  9. rozwój systemów informatycznych,
  10. wdrażanie postępu technicznego w zakresie informatyzacji Starostwa,
  11. prowadzenie inwestycji w zakresie infrastruktury informatycznej w Starostwie,
  12. aktualizacja oprogramowania,
  13. archiwizowanie danych,
  14. weryfikacja i opiniowanie zakupów sprzętu komputerowego, materiałów komputerowych i oprogramowania dla Starostwa,
  15. zarządzanie licencjami programów komputerowych,
  16. przeprowadzanie szkoleń z zakresu obsługi komputera, Bezpieczeństwa Sieci Teleinformatycznych i obsługi programów,
  17. zabezpieczenie przestrzegania prawa autorskiego i ochrony danych osobowych, przy używaniu oprogramowania informatycznego w Starostwie,
  18. nadzór informatyczny nad stronami internetowymi,
  19. nadzór informatyczny nad Portalami specjalistycznymi,
  20. prowadzenie ewidencji materiałów eksploatacyjnych do sprzętu komputerowego w Starostwie,
  21. prowadzenie ewidencji sprzętu komputerowego w Starostwie,
  22. inne sprawy wynikające z obowiązujących przepisów prawa, merytorycznie związanych z zadaniami wydziału.

 

redaktor: Bożena Dąbrowska
data publikacji: 2017-03-06 | 14:00
data ostatniej modyfikacji: 2017-03-06 | 14:00