Sprawy - karta usług - BIP Starostwa Powiatowego w Nowym Sączu

Sprawy - karta usług

Wydział: Komunikacja i Transport
Grupa tematyczna: Rejestracja Pojazdów

Czasowe wycofanie z ruchu pojazdu [KT-15]

  • 1. Forma wykonania usługi

    Decyzja administracyjna.

  • 2. Podstawa prawna wykonania usługi

    Art. 78a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2005 r. Nr 108, poz. 908 - tekst jednolity z późn. zm.).

  • 3. Wymagane dokumenty:

    • wypełniony wniosek o czasowe wycofanie pojazdu z ruchu,
    • dowód rejestracyjny,
    • karta pojazdu, o ile była wydana,
    •  tablice rejestracyjne pojazdu,
    • dowód wniesienia opłat.

    Ponadto należy przedstawić:

    • ważną polisę OC lub inny dokument potwierdzający zawarcie ubezpieczenia,
    • dowód osobisty,
    • dokumenty potwierdzające reprezentowanie osoby prawnej lub podmiotu nieposiadającego osobowości prawnej, np.: wyciąg z KRS, pełnomocnictwa.
  • 4. Opłaty związane z wykonaniem usługi:

    • 80,00 zł – za wycofanie pojazdu na okres 2 miesięcy,   
    • 4,00 zł za każdy miesiąc - za wycofanie pojazdu od 3 do 12 miesiąca,  
    •   2,00 zł za każdy miesiąc – za wycofanie od 13 do 24 miesiąca,   
    • 0,25 zł za każdy miesiąc – za wycofanie od 25 do 48 miesiąca.
  • 5. Maksymalny termin wykonania usługi

    30 dni

  • 6. Tryb odwoławczy

    Od decyzji przysługuje odwołanie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Nowym Sączu.

    Odwołania należy składać za pośrednictwem Starosty Nowosądeckiego w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji.

  • 7. Uwagi

    Po złożeniu podania, usługa realizowana jest niezwłocznie.

    Czasowemu wycofaniu z ruchu podlegają:

    - samochody ciążarowe i przyczepy o dopuszczalnej masie całkowitej od 3,5 t,

    - ciągniki samochodowe - pojazdy specjalne,

    - autobusy.

  • 8. Nazwa komórki organizacyjnej urzędu

    Wydział Komunikacji i Transportu

  • 9. Imię i nazwisko dyrektora komórki organizacyjnej urzędu

    Tomasz Czerniec

  • 10. Imiona, nazwiska i stanowiska osób wykonujących usługę

    1. Piotr CEBULA – Kierownik Referatu ds. Rejestracji Pojazdów
    2. Artur ANDRUSZEWSKI – Specjalista
    3. Halina ANIOŁ – Inspektor
    4. Małgorzata BERDYCHOWSKA – Inspektor
    5. Agnieszka FIUT – Samodzielny Referent
    6. Halina GUCWA – Inspektor
    7. Dominika JĘDRUSIK – Referent
    8. Aneta KIEŁBASA– Referent
    9. Lidia OGORZAŁEK – Specjalista
    10. Cecylia POTONIEC – Podinspektor
    11. Beata RAKOWSKA– Samodzielny Referent
    12. Barbara RDZAWSKA – Inspektor
    13. Jadwiga RÓJ – Podinspektor
    14. Barbara SOBOŃ – Specjalista
    15. Przemysław STELMACH – Podinspektor
    16. Stanisława ZIAJA – Inspektor

Formularz do druku

wstecz
redaktor: Bożena Dąbrowska
data publikacji: 2016-09-22 | 11:20
data ostatniej modyfikacji: 2017-09-18 | 14:42